Raporti i studimit në qytetin e Peshkopisë
Rezultatet e anketimit në qytetin e Peshkopisë, që karakterizohet gjeografikisht si një zonë deri diku e izoluar dhe kufitare, në raport me shërbimet që ata i marrin në nivel lokal është mesatar dhe mesatarisht i mirë. 41% e të anketuarve i vlerësojnë shërbimet në nivelin lokal me notën 4, ndërsa 36% me notën 3. Nga të gjitha bashkitë e përfshira në këtë analizë, niveli i kënaqësisë me shërbimet në nivel lokal në Peshkopi rezulton të jetë më i lartë.
Ky rezultat në parim mund të duket kontradiktor për arsye të izolimit gjeografik të bashkisë si edhe për shkak të resurseve të kufizuara në raport me bashkitë e tjera. Mirëpo, në rastin konkret, për shkak të numrit relativisht më të vogël të banorëve dhe qasjes më të drejtpërdrejtë në administratën lokale, qytetarët e Peshkopisë kanë nivel më të lartë kënaqshmërie me shërbimet që u’a ofron bashkia.
Në raport me konstatimin e mësipërm, gjithashtu në dallim prej rezultateve nga bashkitë e tjera, gjysma e qytetarëve të anketuar të Peshkopisë e konsiderojnë bashkinë si një institucion pjesërisht të hapur. Një e treta e tyre e konsideron bashkinë si një institucion plotësisht të hapur dhe kjo paraqet përqindjen më të lartë të vlerësimit pozitiv për bashkinë si institucion i hapur në raport me katër bashkitë tjera.
Për më tepër detaje ju ftojmë të shfletoni versionin elektronik të botimit, të cilin mund ta gjeni në websitin e Instiutit të Studimeve Sociale dhe Humane: http://issh.al/sq/publikime-2/rekomandime/